fbpx

סיור 24 | מ.א. חוף אשקלון

‏‏סיור - מ.א. חוף אשקלון | הגילדה - פורטל ניהול הביטחון של ישראל

 

הסיור ה-24 של הגילדה התקיים בתאריך 13.02.24, ובמסגרתו כ-60 משתתפים (תפוסה מלאה) ביקרו באזור מ.א. חוף אשקלון.

סיור זה היה הסיור הראשון של הגילדה ב-2024, אחרי הפסקה כפויה בת שלושה חודשים בשל המלחמה, והיה מתבקש לפתוח את הסבב החדש באזור הדרום, במרחב היישובים שהיו בלב קרבות השבת השחורה.

במסגרת הסיור, אמנון זיו, מנהל אגף הביטחון ואחד הגילדאים הבולטים באזור זה, אשר היה מבין הראשונים להגיב לאינדיקציות הראשונות שבישרו אודות המתקפה הרצחנית של החמאס, סיפק הרצאה מלמדת, מרתקת ומרגשת שבה סקר את קורות השבת השחורה, לרבות ניהול ההגנה ב-20 היישובים תחת אחריותו. אמנון שילב בהרצאתו אינספור אנקדוטות והקלטות, ושורה ארוכה של מסקנות ולקחים.

ניר אליאב, מנהל התחום של מוטורולה סולושנס, סיפק הרצאה אודות התראה וקשר בחירום, והציג בהרחבה שורה של פתרונות תקשורת, לצד המאפיינים הייחודיים של כל אחד מהם והתאמתם לצרכים המשתנים של מנהלי הביטחון ויחידות האבטחה בקצה.

בסיום פרק ההרצאות, הקבוצה יצאה לסיור מודרך באזור היישובים, ובין תחנות האוטובוס הייתה שדרות, בה זכינו להרצאה מאת קובי הרוש, קצין הביטחון המקומי המיתולוגי, מתחם פסטיבל נובה, וחניון הרכבים השרופים. הייתה זו הזדמנות ייחודית לחזות מקרוב, באורח הישיר והמוחשי ביותר, את האתרים ואת הדמויות שקודם היו מוכרים לנו רק מהחדשות ומהסיפורים.

תודות

תודה רבה לגילדאי אמנון זיו, מנהל אגף הביטחון של מ.א. חוף אשקלון, אשר אירח והוביל את הסיור. אגב, בשל הביקוש הרב לסיור זה והגילדאים הרבים שנותרו בחוץ בשל מגבלות המקום, אמנון גילה נכונות לקיים סיור שני. פרטים בקרוב.

תודה רבה לשותפה, מוטורולה סולושנס, אשר מלווה את הגילדה ותומכת בה ובקהילה, ותודה רבה אישית לניר אליאב שסיפק לנו הרצאה רלוונטית ומלמדת.

ותודה רבה גם לכ-60 המשתתפים.

אלבום תמונות
סקירות הסיורים הקודמים:
משוב
1000

תגובה חדשה