fbpx

סיור 21 | אוריין

‏‏סיור 21 - אוריין | הגילדה - הבית של מנהלי הביטחון בישראל

הסיור ה-21 של הגילדה התקיים בתאריך 28.03.23, ובמסגרתו 35 משתתפים (תפוסה מלאה) ביקרו בקריית אוריין שבמודיעין.

אוריין היא חברה ציבורית, ותיקה ומובילה בתחום השירותים הלוגיסטיים בישראל. החברה מספקת את מכלול הפתרונות לניהול שרשרת האספקה תחת קורת גג אחת – One Stop Shop.

הסיור נפתח בהתכנסות ובארוחת בוקר, בהן הזדמנה למשתתפים האפשרות להכיר זה את זה ולייצר קשרים חדשים, לצד חיזוק הקשרים הקיימים.

פרק התוכן של הסיור נפתח באודיטוריום – שי זר, מייסד הגילדה, בירך את המשתתפים והודה למארחים וליוזמים. איתמר למדן, מנהל הפיתוח העסקי של אוריין, הציג את החברה, את החזון והמדיניות, את שירותיה הרבים ואת צמיחתה המהירה במרוצת השנים האחרונות.

לאחר מכן, הקבוצה הגדולה התחלקה לשתי קבוצות קטנות יותר אשר יצאו לסיור מודרך במתחם, בראשותם של משה (איקו) שחר, מנהל הביטחון, ושל שחר שמו, קצין הביטחון הראשי.

במהלך הסיור ביקרנו במרבית הנקודות המרכזיות והרגישות במתחם, למדנו מקרוב אודות האיומים וההתמודדות איתם, לרבות שכבות האבטחה, מהפיזית אל הטכנולוגית, ומהתהליכים אל הנהלים, ואף ביקרנו במוקד הביטחון המתקדם והמרשים שהוקם במתחם ומספק שירות רוחבי לארגון, בכל האתרים שבפריסה ארצית.

בסיום הסיור המודרך חזרנו לאודיטוריום לטובת הרצאות משלימות ומרחיבות מאת משה ושחר אודות הביטחון באוריין, אשר הציגו את תפיסת האבטחה הייחודית של החברה, אשר ברובה מבוססת טכנולוגיה – מוקד אחוד מנוהל תוכנת שו"ב, ומינימום שמירה פיזית באתרים.

בנוסף, הוצגו בפנינו תחקירים של גניבות פנימיות מהחודשים האחרונים אשר סוכלו בזכות השילוב המוצלח בין רכיבי הביטחון השונים – קציני הביטחון, הכלים הטכנולוגיים, והמוקד שמחבר ביניהם.

הן מהדברים והן מהשיחות המזדמנות בין המשתתפים לבין בכירים בהנהלת החברה שהגיחו לסיור, התרשמנו מהמיצוב הפנים ארגוני הגבוה של יחידת הביטחון ושל מנהליה. נדמה שהביטחון נתפס כיחידה ארגונית אינטגרלית, ושותף אמיתי בתהליכים רבים בחברה.

ראובן שוסטר, סמנכ"ל L-Control מקבוצת טלפייר, חתם את פרק התוכן בסיור בהרצאה אודות תוכנת השו"ב המשמשת את מוקד הביטחון של אוריין, לרבות הדגמה חיה של הממשקים הרבים והיכולות המגוונות.

הרצאה זו לימדה אודות הפוטנציאל האינסופי של תוכנות שו"ב מתקדמות, שהרי יישום נכון ומתודי יקנה למנהל הביטחון, דרך מוקד הביטחון, אפשרויות לייצר תפוקות חדשות וחשובות אשר ישרתו את יחידת הביטחון, אבל גם, ואולי אף יותר, את יתר מחלקות הארגון.

בסיום הסיור, הוגשה גם ארוחת צהריים אשר סיפקה הזדמנות נוספת לנטוורקינג בין המשתתפים, ולתודות אישיות שלהם למארחים.

תודות

תודה רבה למנהלי הביטחון של אוריין, משה (איקו) שחר ושחר שמו, אשר אירחו והובילו את הסיור.

תודה רבה למנהלת השיווק של טלפייר, שרון הבר, אשר יזמה את החיבור הראשוני.

תודה רבה גם למשתתפים, ביניהם מנהלי הביטחון של צ'יטה, דן תחבורה ציבורית, פז, איחוד הצלה, H&M, תנובה, קבוצת נטו, פיליפ מוריס, קבוצת ממן, קבוצת ברקת, Yes, המכללה הלאומית לשוטרים, ואחרים.

בהזדמנות זו, אנו גם מתנצלים בפני הנרשמים הנוספים שנותרו בחוץ בשל כמות המקומות המוגבלת בסיור זה. נתראה בסיורים הבאים.

אלבום תמונות
סקירות הסיורים הקודמים:
משוב
910

תגובה חדשה