fbpx

סיור 20 | מיקרוסופט

‏‏סיור 20 - מיקרוסופט | הגילדה - הבית של מנהלי הביטחון בישראל

27.02.23

הסיור ה-20 של הגילדה התקיים בתאריך 26.02.23, ובמסגרתו 25 משתתפים (תפוסה מלאה) ביקרו בקמפוס מיקרוסופט ישראל אשר ממוקם בהרצליה.

מיקרוסופט היא תאגיד בינלאומי שמחזיק בחברות תוכנה, מחשבים ואלקטרוניקה, ונחשבת אחת מחמש חברות ההיי-טק הגדולות ביותר בשוק הגלובלי.

במסגרת הסיור, מנהלי הביטחון של מיקרוסופט, אוהד ירקוני, סתיו שלם ודור בוסקילה, הובילו את המשתתפים בסיור מודרך בקמפוס החדש והמרשים, ואחריו קיימו סשן הרצאות קצרות בו הציגו את מקום הביטחון בארגון, את תפקידיהם לרבות תחומי האחריות, את האתגרים הייחודים וההתמודדות איתם, וכו'.

השאלות הרבות מאת המשתתפים הזינו את פרק ההרצאות הקצרות שהתארך תודות לנכונות המארחים להשיב להן באדיבות ובפתיחות.

אחריהם, המשתתפים זכו להרצאה מאת אמיר בניזרי, מנהל תחום הגופים הביטחוניים במיקרוסופט, אשר סקר את השתתפותה ותרומתה של מיקרוסופט לשורה ארוכה של גופים ביטחוניים, מול שורה ארוכה של איומים, הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הסייבר.

הסיור הסתיים בהצגה של ההכשרה הפנימית, הוולונטרית והייחודית שיזמה מיקרוסופט למאבטחיה, בהיותם בלתי חמושים. מטרות ההכשרה הן לתת בידי המאבטחים כלים בסיסיים להתנהלות אבטחתית נכונה ואפקטיבית, לצד אוריינטציה של מתן שירות כנדרש בחברה ובסביבה מסוג זו. את ההכשרה הציג אורי ברשישת, מנכ"ל לודוס, שמוביל את התחום.

תודות

תודה רבה למנהלי הביטחון של מיקרוסופט, אוהד, סתיו ודור, אשר אירחו והובילו את הסיור.

תודה רבה גם למשתתפים, ביניהן מנהלי הביטחון של אמזון, בנק מרכנתיל, הג'וינט, כ.א.ל, כלל ביטוח ופיננסים, מובילאיי, נובולוג, פיליפ מוריס, פלייטיקה, שגרירות ארה"ב ואחרים.

בהזדמנות זו, אנו גם מתנצלים בפני כ-50 נרשמים נוספים שנותרו בחוץ בשל כמות המקומות המוגבלת בסיור זה. נתראה בסיורים הבאים.

אלבום תמונות
סקירות הסיורים הקודמים:
משוב
900

תגובה חדשה