fbpx

סיור 07 | ניוראל גארד – פתרונות גילוי אוטומטי

סיור 07 - ניוראל גארד - פתרונות גילוי אוטומטי - הגילדה - הבית של מנהלי הביטחון

 

סיור השטח השביעי של הגילדה התקיים בתאריך 23.08.21 בחברת הסטארט-אפ ניוראל גארד, אשר מפתחת פתרונות גילוי אוטומטי מבוססי בינה מלאכותית (AI).

חבר הקהילה המארח, חזקי מלאכי, מנכ"ל החברה, קיבל את המשתתפים בברכה והציג בפניהם את קורותיו במסגרת כוחות הביטחון, אשר הובילו אותו ואת שותפיו להקים את החברה.

חזקי הציג בפירוט את הפתרונות הנפוצים בשוק הגילוי היום, תוך התמקדות במכונות השיקוף, ואת הטכנולוגיה החדשה שמכוונת לספק פתרונות חדשניים בתחום. בשורה אחת – מדובר בתוכנה שמותקנת במכונת השיקוף, ובזכות למידה מוקדמת של מיליוני תמונות פריטים, באינספור רקעים וזוויות, מצליחה לגלות ולסמן אותם, ובכך לייתר את הצפייה השוחקת והמוגבלת של המשקף האנושי במסכים.

בהמשך, המשתתפים נחשפו ליכולות התוכנה ממקור ראשון – הוזמנו להתנסות פיזית במכונות השיקוף, לרבות ניסיונות הסלקה של פריטים שונים במזוודות, ובכך לאתגר את התוכנה וללמד אותה תרחישים נוספים.

לסיום, חזקי קינח בהצגה של שתי פרשיות גילוי מפורסמות בהן סוכלו פיגועים במטוסים, תוך מיקוד בנקודות הרלוונטיות לתחום גילוי חומרי הנפץ.

סיור זה היה הזדמנות נוספת לקבל הצצה מקרוב אל תחום האבטחה של המחר, בו טכנולוגיות מתקדמות יציגו יכולות חדשות ומשנות משחק, ובמקרים רבים אף יוכלו לאפשר צמצום של כוח אדם.

תודות

הגילדה מבקשת להודות לחזקי מלאכי, מנכ"ל ניוראל גארד, אשר אירח את הקהילה ושיתף מניסיונו הרב בתחום.

אלבום תמונות
סיורי השטח הקודמים במסגרת הגילדה:
משוב
450

תגובה חדשה