fbpx

סיור שטח 01 | התחנה המרכזית החדשה תל אביב

סיור שטח

 

סיור השטח הראשון של 'הגילדה' התקיים בתאריך 25.02.20 במתחם התחנה המרכזית החדשה תל אביב.

סיור שטח זה היה הראשון בלבד מתוך שורה של מפגשים פיזיים רבים ומגוונים אותם הגילדה תפיק ותקיים גם בהמשך. המפגשים של הקהילה יהיו הרחבה של הזדמנויות הפיתוח והקידום הזמינות במסגרת אתר האינטרנט והקבוצות השונות. במפגשים, המשתתפים יקבלו הזדמנות ייחודית, הן ליצור ולחזק קשרים וחיבורים, והן לגלות וללמוד נישות, תפיסות, תוכניות, יישומים ותובנות מאת הקולגות.

סיור שטח זה היה מפגש בין 26 מנהלי ביטחון (תפוסה מלאה. ההרשמה נסגרה אחרי יומיים בלבד) אשר חברו יחד לקבוצה רבגונית – חוצה גילים, חוצה ותק, חוצה ארגונים.

מהלך המפגש

התכנסות הקבוצה הייתה בחדר הישיבות בו המארחים קיבלו את פני הבאים באדיבות ובנדיבות, ובו הוקדש זמן להיכרות אישית בין המשתתפים.

החלק השני של המפגש הוקדש למצגת מקיפה, מפורטת ומרתקת אודות האתר ותוכנית האבטחה, מאת אופיר בוקובזה, מנהל הביטחון.

במהלך הסקירה הוצגו שורה של נתונים אשר האירו את המאפיינים והאתגרים הייחודיים של האתר – מבנה בשטח של 44,000 מ"ר, שטח בנוי רב מפלסים של 230,000 מ"ר, הנחיות רישוי לפי ריבוי פריטים רלוונטיים (תחנה מרכזית, קניון, חניון, תחנת דלק), כ-100,000 מבקרים מידי יום, אוכלוסייה קשה (בין היתר, מסתננים, שוהים בלתי חוקיים, דרי רחוב, נרקומנים וכו'), מקרים חריגים בתדירות יומית וכו'.

בהמשך, הוצגה גם תוכנית האבטחה והיישום שלה באתר, לרבות הפתרונות אשר מאפשרים התמודדות ראויה מול אותם אתגרים ייחודיים. תוכן זה יהיה חסוי במסגרת זו מהסיבות המובנות.

החלק השלישי של המפגש הוקדש לסיור מקיף באתר – חדר הבקרה, הכניסות הראשיות, נקודות חשובות וקומות "רפאים" נטושות אשר מהוות אתגר בהיבט האבטחה. במהלך הסיור ראינו באורח ישיר ובזמן אמת את יישום תוכנית האבטחה בשטח. יש לציין את צוות האבטחה (G1) אשר הציג ניראות ובקיאות ברמות גבוהות.

בסיום הסיור באתר, הקבוצה חזרה לחדר הישיבות לצורך סיכום קצר בו התקיים שיח של תובנות והמלצות, לצד שאלות ותשובות.

המפגש הסתיים בתודות מאת שי זר, נציג הגילדה, הן למארחים והן למשתתפים.

במשך שנים, 'הגילדה' הייתה רק מחשבה שבאה והולכת. היום, אחרי שנה של בנייה, המפגש הזה הוא אבן דרך חשובה ומרגשת. בחדר הזה יש מאות שנות ניסיון מצטבר בתחום ניהול האבטחה, וחברים שנכונים לשתף זה את זה, לפתח ולקדם זה את זה. המפגש הזה הוא מהות 'הגילדה'

תודות

המארחים: רון קדם, אופיר בוקובזה, יניב הרשקו.

המשתתפים: אבי אופן, אבי ביטון, אביב שדה, ג'ורג' גרוס, דוד למברסקי, יובל מור-רחמים, יוני זך, ירון קורן, ישי סליג, ישראל עמר, מאיר בן עמי, מייקל מוניר, מרק דוידוב, משה קוניקוב, ניר לרנר, עדן בן עמי, עמיחי אברמוט, עמיר סימונוב, שאול קדם, שגיב עופרי, שחר גולדברג, שי זר, שמוליק צהלון.

אלבום תמונות

 

משוב
10
תגובה
  1. סיור מדהים, תודה רבה לשי ורון!

תגובה חדשה