fbpx

סיור 19 | סודהסטרים

סיור 19 - סודהסטרים | הגילדה - הבית של מנהלי הביטחון בישראל

26.01.23

הסיור ה-19 של הגילדה התקיים בתאריך 25.01.23, ובמסגרתו 40 משתתפים (תפוסה מלאה, הרשמה תוך יממה אחת בלבד) ביקרו במתחם סודהסטרים אשר ממוקם בפתאי רהט.

סודהסטרים היא חברה ישראלית המייצרת מכשירים ביתיים וסירופים להכנת משקאות מוגזים. החברה משווקת את מוצריה בשוק הגלובלי ושוויה הנוכחי הוא מיליארדי דולרים.

הסיור נפתח בחלון זמן להתכנסות שבו הזדמנה למשתתפים האפשרות להכיר זה את זה, לתחזק קשרים קיימים ולייצר קשרים חדשים.

ב-10:15 הקבוצה נכנסה לאולם מרכז המבקרים לטובת שתי ההרצאות הראשונות.

תחילה, הקבוצה זכתה לסקירה מקיפה אודות סודהסטרים מאת ענבר מדינה, מנהלת ההדרכה.

במסגרת הסקירה, זכינו להכיר את החברה, תוך מתן דגש ליישום המדיניות החברתית הייחודית שלה, לרבות שילוב מוצלח של אוכלוסיות רבות ומגוונות (ביניהן, בדואים תושבי הסביבה, פלסטינים ממזרח ירושלים ואסירים מבית הסוהר אלה), פרויקטים התנדבותיים לטובת הסביבה, לטובת פליטי אוקראינה וכו'.

אחריה, מנהל הביטחון הגלובלי של סודהסטרים, עודד גלעד, חיבר בין אותה מדיניות חברתית ייחודית, שבליבה מיקום המתחם והאוכלוסיות הרבות והמגוונות, לבין האתגרים הביטחוניים שהיא מייצרת. עודד הציג בפתיחות את תחומי אחריותו, את התפיסה המנחה אותו, את ארגז הכלים המשמש אותו, ואת ההכרח להתנהל בגמישות מחשבתית וביצירתיות טקטית בניסיון לאפשר את קיום חזון ומטרות החברה תוך כדי התמודדות מול האיומים שהיא מייצרת.

אחרי ארוחת הצהריים, הקבוצה חזרה לאולם לשתי הרצאות נוספות.

הראשונה – 'טכנולוגיות האבטחה במתחם', מאת אייל אשכנזי, מנהל הטכנולוגיות של מגלקום, אשר הובילה את הפרויקט הטכנולוגי במתחם.

במסגרת ההרצאה, אייל התמקד בתוכנת השו"ב (שליטה ובקרה), Appvision, אשר מתכללת את התוצרים המתקבלים משלל האייטמים הטכנולוגיים במתחם למסך אחד במוקד הביטחון, ומאפשרת למוקדנים בו לנהל את האינפורמציה המתקבלת מהשטח בנוחות ובקלות, בשגרה ובחירום.

השנייה – 'פרוטקשן', מאת שלמה בוימייסטר, יועץ ביטחון וחירום, מומחה בתחום הפרוטקשן.

במסגרת ההרצאה, שלמה הציג את שורשי ואת מימדי תחום סחיטת דמי החסות בישראל, לרבות שורה ארוכה של מקרי אמת בהם נתקל במרוצת השנים.

בסיום ההרצאות, הקבוצה זכתה לסיור מודרך ברחבי המתחם, ובין היתר, גם במוקד הביטחון.

תודות

תודה רבה למנהל הביטחון הגלובלי של סודהסטרים, עודד גלעד, מארח ומוביל הסיור, ותודה רבה לחברת מגלקום, בראשות מנהל השיווק, נבו שלום, אשר יזמו את החיבור הראשוני.

אלבום תמונות
סקירות הסיורים הקודמים:
משוב
880

תגובה חדשה