fbpx

מפגש מיקוד 02 | ציי רכב

מפגש מיקוד 02 - ניהול ואבטחה של ציי רכב - בשיתוף Hikvision | הגילדה - הבית של מנהלי הביטחון

מפגש מיקוד הוא מפגש גילדאים פיזי שמוקדש לאחת מבין קהילות המשנה או לתחום ספציפי, ובו מוצגים תכנים רלוונטיים להם בלבד.

הגילדה צומחת בקצב מהיר. הקהילה מונה, נכון להיום, 1300+ מנהלי ביטחון ותחומים משיקים, והיד נטויה.

לפיכך, לצד הקהילה הגדולה וההטרוגנית, הגילדה החלה בהקמה של קהילות משנה מצומצמות והטרוגניות, שהגילדאים בהן חולקים את אותה נישה. בהתאם, הגילדה תוכל לייצר להם קשרים ותכנים שמתאימים וממוקדים להם.

בשיתוף אחת מבין נותנות החסות של הגילדה, HVI Security Solutions, התקיים מפגש המיקוד השני – ציי רכב.

המפגש התקיים בתאריך 06.04.22 במתחם ההדרכה של Hikvision Israel.

הביקוש להשתתפות במפגש היה גבוה, ונכחו בו מנהלי הביטחון של חברות מובילות בישראל, כגון UPS, פיליפ מוריס, פליינג קרגו, נתיב אקספרס, לוגיסטיקר, ניופארם, דקסל פארמה, ליימן שליסל, HFD, ואחרים.

החלק הראשון של המפגש הוקדש להתכנסות ולהיכרויות בין מנהלי הביטחון, שבין לבין נהנו מהפינוקים שפרסו בנדיבות המארחים לאורך השולחן.

בסיום הנטוורקינג בין המשתתפים, דברי פתיחה קצרים מאת שי זר, מייסד הגילדה, וחן יודלביץ, המנכ"ל המשותף של HVI Security Solutions.

החלק השני הוקדש לשלוש הרצאות:

זהר חבה, מנהל הביטחון והבטיחות של UPS, ואבי אופיר, מנהל התפעול, הביטחון והחירום של פיליפ מוריס, הציגו כל אחד בתורו את תחום הניהול והאבטחה של ציי הרכב בארגוניהם, ושיתפו מניסיונם ומתובנותיהם.

טל ששון, Hikvision, הציג שורה של פתרונות טכנולוגיים בתחום הניהול והאבטחה של ציי הרכב, לרבות מגוון מצלמות רכב ומצלמות גוף, ומוצרים תומכים אשר מאפשרים צפייה וניטור של הרכבים והנהגים בזמן אמת, ובתחקור לפי צורך. בסיום, טל הציג את התוכנה לניהול אבטחה, HikCentral, המרכזת את כל מוצרי האבטחה בפלטפורמה אחת, ומאפשרת את הקשרים ביניהם.

החלק השלישי והאחרון הוקדש לסשן סימולציות מרתק, מהנה ומלמד, במהלכו הוצגו למשתתפים שלושה תרחישים מתגלגלים שונים והתקיים דיון פתוח אודות כל אחד מהם. המשתתפים התמודדו בסימולציות כגון שוד של רכב, מתקפת כופרה כנגד צי הרכבים וכו', ושיתפו זה את זה במחשבותיהם.

אלבום תמונות:
מפגשי המיקוד של הגילדה:
משוב
60

תגובה חדשה