fbpx

סיור 15 | מרכזים לוגיסטיים

סיור 15 - מרכזים לוגיסטיים | הגילדה - הבית של מנהלי הביטחון בישראל

 

הסיור ה-15 של הגילדה התקיים בתאריך 30.06.22, ובמסגרתו כ-40 משתתפים (תפוסה מלאה) ביקרו בשלושה מרכזים לוגיסטיים הממוקמים במתחם אחד, במרחקים קצרים של מאות מטרים זה מזה.

במסגרת הסיור, הקבוצה ביקרה תחילה בשני מרלו"גים בליווי ובהדרכה של מנהלי הביטחון, יוסף בלייכר וצביקה משה, אשר סקרו את האבטחה בהם.

במקביל, דני בר און, מנכ"ל 'מבצר' אשר תכננה והתקינה את טכנולוגיות המיגון בהם, סקר את שלבי ניהול הפרויקט הטכנולוגי ואת הפריטים שנבחרו להתקנה.

היות שהמרלו"ג הראשון מצוי בשלבי הקמה מתקדמים, והשני כבר בתפקוד שוטף, הזדמן לנו לראות את ההבדלים ביניהם, ולהמחיש את חשיבות מקומו של מנהל הביטחון כבר בשלב התכנון המוקדם.

מנהל הביטחון צריך להציג את השיקולים האבטחתיים, לממשק אותם מול השיקולים האחרים של הארגון, ולהבטיח שיהיה איזון ביניהם. לדוגמה, בשלב הבנייה, להניח תשתיות כבילה מוכנות לגלאים ולמצלמות בנקודות הרצויות מצד מנהל הביטחון.

יש לציין, הדוברים הציגו תפיסת אבטחה מתקדמת ואפקטיבית, מבוססת טכנולוגיה ברובה, אשר מפיקה תוצאות מצוינות מזה שנים ארוכות ומוכיחה שהאבולוציה בתחום האבטחה הפיזית התקדמה אל השלב הבא.

בחלק האחרון של הסיור, הקבוצה זכתה לבקר באחד המרלו"גים המתקדמים והמדוברים בישראל – מרלו"ג משטרת ישראל, בניהול לוגיסטיקר מקבוצת ממן.

הביקור היה בליווי ובהדרכה של המנהלים המקומיים אשר הציגו את אופי וייחודיות המרלו"ג, לרבות ציוד השגרה והחירום של משטרת ישראל, ולרבות רמות הרגישות והחשיבות הגבוהות של החומרים המאוחסנים בו (למשל, תפיסות, ראיות וכד'). בהתאם, גם רמת האבטחה הגבוהה.

בשל הסיווג המחמיר במרלו"ג זה, אנו מצמצמים למינימום את הסיקור ואת התמונות שקשורים בו.

תודות

הגילדה מבקשת להודות למארחים ולמארגנים:

  • יוסף בלייכר, מנהל הביטחון של סלע מסחר ולוגיסטיקה.
  • צביקה משה, מנהל הביטחון הראשי של חברות קבוצת ממן.
  • תמיר דגני, מנהל הביטחון של לוגיסטיקר מקבוצת ממן.
  • דני בר און, מנכ"ל מבצר טכנולוגיות מיגון.
אלבום תמונות
סקירות הסיורים הקודמים:

הסיור הבא (16) יתקיים בתאריך 21.06.22, בצהלה. הזמנה תפורסם בשלוחות הגילדה בקרוב.

משוב
860

תגובה חדשה