רועי ולפיש, סגן מנהל אגף הביטחון, האכיפה והחירום של עיריית הוד השרון, בשיחה פתוחה.
במציאות שבה מוקדי הביטחון ניזונים מאינספור סנסורים, שגם הם טריגרים לאינספור נהלים ותהליכים, תוכנת השו"ב היא כלי ניהולי הכרחי שמנווט את הספינה בים של דאטה.
לראשונה מזה חמש שנים, שי זר מספק הצצה נדירה לאדם שמאחורי המיזם, בראיון אישי, פתוח וחשוף אותו יזמה והובילה שרון הבר.
אחד הפתרונות המבוקשים ביותר בשנים האחרונות, ובטח מאז השבת השחורה, הוא מכ"ם לאבטחה היקפית.
מצלמות אבטחה הן בפוטנציה חרב פיפיות, וההכרה בכך בשנים האחרונות האירה את ההכרח להוסיף להן שכבה של הגנת סייבר.
בקרות הכניסה הן אחת המפתחות החשובים ביותר בניהול ריכוזי קהל. סקירה מהירה של מחדלים ואסונות במרוצת השנים האחרונות מלמדת שרובם היו תולדה של כשל בכניסות.
סיכום מפגש ראש חטיבת האבטחה והרישוי של משטרת ישראל בנושא חברות האבטחה בישראל
במהלך הכנס השנתי של הגילדה 2024 התקיים טקס פרסי הגילדה לשנה זו. סיקור הזוכים והנימוקים.
אלעד כהן, מנהל הביטחון של הרכבת הקלה ירושלים, בשיחה פתוחה.
רחלי גמרסני, מנהל מחלקת הביטחון של מלון הילטון תל אביב, בשיחה פתוחה.
ליאור אביטן, מנהל הביטחון החירום של מ.מ. אפרת, בשיחה פתוחה.
אורי גרנות, מנהל הביטחון הגלובלי של אמדוקס, בשיחה פתוחה.
סיקור קצר אודות סיור 30 של הגילדה - חברת החשמל
סיקור קצר אודות סיור 28 של הגילדה - מובילאיי
סיקור קצר אודות סיור 25 של הגילדה - קיבוץ ארז
סקירה קצרה אודות סיור הגילדה - משכן הכנסת
ישנם מודלים רבים בתחום ניהול האירועים ההמוניים וניהול הקהל. מאמר זה מציג תקציר של המודלים המובילים מביניהם.
סקירה קצרה אודות סיור הגילדה - האוניברסיטה העברית
ישנן מתודות רבות ומגוונות לקיים את תהליך ניהול הסיכונים. אחת האפקטיביות מביניהן היא שימוש בצוות אדום.
סיקור קצר אודות סיור 26 של הגילדה - אמדוקס
סיקור קצר אודות סיור 28 של הגילדה - מובילאיי
מנהלי אבטחה נדרשים לגלות עובדים בזהות גנובה בחברות ובארגונים, שהרי רובם נקלטים בהם אחרי תהליך סינון מינימלי ביותר או אפילו דרך ספק משנה.
איום הפרוטקשן הוא צל שחור ומחניק, מרחף בהתמדה וברוב המקרים אף נוחת וגובה מחירים - או תשלום דמי חסות או נזקים כבדים.
המאבטח באתר, אצל הלקוח המשלם, הוא זה שמייצר לחברה הכנסות, משמרת אחר משמרת אחר משמרת. החברה צריכה לדאוג לכך שהמאבטח יהיה לקוח מרוצה אשר יספק ללקוח המשלם שירות טוב. אחרת, שימור הלקוח המשלם יהיה בסכנה.