fbpx

מיקוד 10 | פיתוח טכנולוגיות אבטחה

‏‏מפגש מיקוד 10 - פיתוח טכנולוגיות אבטחה - הגילדה - פורטל ניהול הביטחון של ישראל

 

מפגש המיקוד ה-10 של הגילדה – 'פיתוח טכנולוגיות אבטחה', התקיים בתאריך 12.03.24, בשיתוף מוטורולה סולושנס ישראל.

מפגש מיקוד זה היה ייחודי היות שהיה הראשון מסוגו, בכך שבניגוד למפגשים הקודמים שבהם צד אחד הגיש תוכן וצד שני צרך אותו, לב המפגש הזה היה דיון פתוח, ממושך ומנוהל, בין כל המשתתפים סביב השולחן הגדול – הן המארחים, מנהלי ונציגי מחלקות וצוותי המחקר והפיתוח של מוטורולה, והן האורחים, נציגי הקהילה, מנהלי ביטחון שמחזיקים באוריינטציה טכנולוגית גבוהה.

המפגש נפתח בסקירה קצרה מאת המארחים אודות התהליכים שבזכותם ובסופם נולדים מוצרי ויישומי אבטחה חדשים, לרבות שלל דוגמאות מהשנים האחרונות, במטרה לתאם ציפיות ולהניח את התשתית המתודולוגית להמשך.

בסיום הסקירה, הקבוצה הקדישה את רוב המפגש לדיון פתוח (בריינסטורמינג) שבו הגילדאים הציפו בזה אחר זה שורה ארוכה וחשובה של צרכים מהשטח, והציתו חשיבה משותפת לגבי היתכנות הפיתוח של פתרונות טכנולוגיים חדשים לטובתם. במהרה התפתח דיון אינטנסיבי ומרתק שבו למדנו אודות מגמות ויכולות בזירה הטכנולוגית אשר ישמשו אותנו, במוקדם או במאוחר, גם בזירות הביטחוניות השונות.

הגילדה מבקש להודות לשותפתה, מוטורולה סולושנס ישראל, שאירחה והובילה את המפגש. תודות אישיות לרפי כתב ולגליה הלפרין שמלווים את הגילדה ואת הקהילה.

תודה רבה גם לנציגי הקהילה: אלון קשי, אסי שוורץ, אסף וייסלר, גולן חיות, גיל אוצ'יטל, דניאל אברבנאל, יובל מור-רחמים, ליעוז פרידמן, מיכאל אברג'יל ודב נוימן.

נתראה במפגש המיקוד הבא – 'הגנת יישובים', בשיתוף HVI Security Solutions.

אלבום תמונות
סקירות המיקודים הקודמים:
משוב
1020

תגובה חדשה