fbpx

סדנה יומית | ניהול קריירה במציאות המשתנה

סדנת ניהול קריירה

 

סדנה יומית ראשונה במסגרת הגילדה – 'ניהול קריירה במציאות המשתנה', התקיימה בתאריך 23.06.20.

מנחה הסדנה, שי זר, אשר מקיים סדנאות דומות מזה כשנה בפורומים אחרים, הציג בפני המשתתפים, כולם מנהלי ביטחון בתפקידיהם הראשונים, סקירה תיאורטית קצרה של תחום ניהול הקריירה תוך מיקוד בהיבט המיתוג האישי. בהמשך, המשתתפים קיבלו שורה של יסודות והמלצות אותן ניתן ליישם ברמה הפרקטית המיידית, ובכך לפתח יתרון יחסי בשוק התחרותי.

ניהול קריירה – תוכנית אסטרטגית מבוססת תחנה סופית רצויה (מגדלור). במסגרת זו, ההחלטות ברמה הטקטית מתקבלות בהתאם. כלי יסודי ומוביל בתוכנית זו הוא 'מיתוג אישי', תהליך בו אדם נבנה ומתוחזק כמותג. במהלך הסדנה, אשר הייתה גדושה בדוגמאות ובתרגילים, המשתתפים הפנימו את החשיבות בלקיחה לידיהם את השליטה בקריירה, תחילה בסימון המגדלור ובהמשך בניווט הארוך, המאתגר והמספק אל התחנה הרצויה.

הגילדה רואה במתן תוכן ניהולי כגון זה, במסגרת שכזו, הגשמה של חזון המיזם בהקשר הפיתוח, המיתוג והקידום של חבריה.

משובים

ראובן שליט, מנהל הביטחון של דיזיין סנטר: "הסדנה הייתה מלמדת ובייחוד ממקדת. אני מרגיש שרכשתי כלים חשובים להמשך הקריירה. תודה לשי ולגילדה".

ויקה קסוקר, מנהלת מוקד הביטחון הארצי של בנק דיסקונט: "היו לי ציפיות מוקדמות אבל הסדנה נתנה לי אף יותר. גם התוכן וגם הדרך בה הוא הוצג היו מרתקים. בתקווה שיהיו סדנאות המשך בקרוב".

רועי בן משה, רכז תחום בידוק ושיקוף של משרד החינוך: "הסדנה שינתה בי משהו ונתנה לי כיוון חשיבה חדש וחיובי לצד מוטיבציה להתקדם, גם ברמה האישית וגם בתחום הביטחון".

איתי שוופל, סגן מנהל הביטחון של מלון שרתון תל אביב: "הסדנה הייתה מבחינתי המשך ישיר לשאר היוזמות המדהימות והמלמדות של הגילדה. בהיותי מנהל ביטחון מתחיל, מרגש אותי להיות חבר במיזם ובקהילה שמחברים את הדור החדש לתחום".

תודות

בהזדמנות זו, הגילדה מבקשת להודות לחגי אשר אירח באדיבות את הסדנה במתחם 'המרכז ללימודי ביטחון' של אוניברסיטת אריאל, וקיבל את פני המשתתפים במילים חמות. הגילדה שמחה וגאה ליישם את שותפות החזון והדרך בינה לבין המרכז, גוף הכשרה מוביל בתחום ניהול האבטחה, וביחד לפתח ולקדם את מנהלי הביטחון בישראל.

– משתתפים: ישראל אוחנונה, ניסים אסולין, רועי בן משה, יבגני כץ, ישי סליג, אלכס קוריאגין, ויקה קסוקר, איתי שוופל, ראובן שליט, רועי שרף.

 


 

משוב
30

תגובה חדשה